#Twitzomer 2016 inschrijfformulier

 

De zomer zit er nu toch echt aan te komen!

Dus wordt het ook tijd om #Twitzomer op te starten.
Ik heb jullie vorige week al gevraagd of jullie wilen nadenken over jullie verlanglijstjes. Ik ben benieuwd of jullie dat ook al gedaan hebben. En of jullie al een moodboard klaar hebben. Ik ben zelf nog wat foto’s aan het zoeken. Maar het meeste heb ik wel klaar. Mijn pinterest board heb ik ook al opgeruimd.

#twitzomer

Voor degene die het nog niet weten, #twitzomer is weer een gezellig feestje op Twitter. Je kan je vanaf nu inschrijven door middel van onderstaand formulier. De inschrijving loopt tot zondag 29 mei. Dan trek ik op maandag 30 mei de lootjes.
Je hebt dan ongeveer 3 weken op je lootje te leren kennen, kadootjes te kopen, mooi in te pakken endan uiterlijk 18 juni te verzenden.
Op 25 juni pakken we met zijn allen uit rond 20.30 uur. En dan zetten we heel Twitter op zijn kop. We overspoelen al jullie volgers met mooie foto’s van jullie gekregen kadootjes en versierde pakketjes.

Hebben jullie er al weer zin in?

Ik wel in ieder geval.

De spelregels:

  • Inschrijven kan tot 29 mei
  • De lootjes worden op 30 mei getrokken
  • Die zelfde dag krijg je mail met je lootje en haar verlanglijstje
  • Je koopt of maakt cadeautjes t.w.v €12.50
  • Daarna pakje het mooi in en versiert de doos ook leuk (tenminste als je daar een beetje handig in bent)
  • De uiterste verzenddatum is 18 juni. Dat is een week van te voren. Dit vraag ik omdat de post niet altijd de volgende dag bezorgd. En ik wil graag dat iedereen een paar dagen ongeduldig naar haar pakje mag kijken:)
  • Ik maak een google document aan waarin je kan aangeven wanneer je jouw pakket hebt verzonden en ook of je al wat hebt ontvangen
  • Als je gaat verzenden doe je altijd met een track and trace code. En die code stuur je mij. Het mag een foto zijn van je bewijs.
  • Als de lootjes eenmaal getrokken zijn, kun je er in principe niet meer onderuit. Ook word het lastiger om nog lootjes toe te voegen. Ik trek altijd de lootjes ouderwets met papiertjes. (natuurlijk zijn er uitzonderingen daar gelaten)

Nog wat tips:

  • Beschrijf uitgebreid wie je bent, wat je doet, wat je hobby’s zijn. Dat is wel zo handig voor je geefster. Zo leert ze jou al beter kennen.
  • Mocht je echt iets niet willen krijgen, omdat je ergens allergisch voor bent, of als je echt iets tegen staat. Of vanwege een dieet. Maar laat dat in ieder geval goed weten
  • Beschrijf je wensenlijstje ook uitgebreid. Dat maakt het zoeken naar een passend cadeau veel makkelijker.
  • Wil je graag verrast worden? Geef dat ook aan op het formulier.
  • Mocht je een slotje hebben op je account, geen probleem, maar probeer dan wel zo duidelijk te zijn wat je wensen zijn en wie je bent. En laat eventueel nieuwe volgers toe. Er is een lijst met alle deelnemers, dus je kan gelijk zien of diegene die je wilt toevoegen van #twitzomer komt.

En  mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Ik ben op twitter te vinden als: @ceciliastok en @_twitkerst_

Natuurlijk kan je ook mailen: twitkerst[@]gmail.com

Dus ben je met mijn regeltjes, en heb je een verlanglijstje bij de hand, kan je het inschrijfformulier gaan invullen.

Geef een reactie

