#Twitzomer-2016

Goedemorgen,

Binnenkort gaan we weer starten met #twitzomer.
Hopelijk hebben jullie er weer zin in.

Ik wil #twitzomer vieren op zaterdag 25 juni. Vlak voor dat de vakanties beginnen. Voor mij begint dan ook het hele drukke zomerseizoen.
Zelf zal ik dus niet op vakantie gaan, maar heel veel werken. Maar de meeste van jullie zullen vast wel vakantie vieren. Dus zullen de kadootjes daar misschien ook op aangepast worden.

Jullie kunnen nu vast gaan bedenken wat je graag zou willen hebben.
Ik heb zelf nog geen idee wat te vragen, maar ga langzaamaan maar vast mijn pinbord vullen met ideetjes.
Voor jullie misschien ook een idee om daar vast mee te beginnen. En wat ook heel leuk is om te maken is een moodboard.
Een aantal van jullie hebben dat voor #twitspring ook gedaan en was heel leuk om te zien of er achteraf rekening mee gehouden is.

Ik zal er een paar laten zien.
Eerst mijn moodboard en daarna naast een collage van mijn gekregen cadeautjes.
image

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die van Wendy was erg duidelijk en haar cadeautjes pasten precies bij haar moodboard.
image

image

Maar ook Patries, Ramona, Malu en Marie-Jeanne maakten een moodboard.
imageimage

imageimage

Zo’n moodboard geeft vaak goed weer waar iemand van houdt. Of wat je bezighoudt.
Ik zou het leuk vinden als jullie daar vast mee beginnen.

Geef een reactie

