#SecretValentijn 2

secretvalentijn

Een paar weken terug deed ik een oproep om ook mee te doen met #SecretValentijn. Een leuk initiatief van blogsters Anita van Mindjoy en Nicole van Meisje-eigenwijsje.

Natuurlijk deed ik zelf ook mee. En met mij nog meer leuke blogsters, tweeps en Instagramsters. Waaronder ook Marieke van Twee ons geluk.

Het idee is een beetje het zelfde als ik doe met mijn #Twitevents. In dit geval koop of maak je een valentijnskaartje voor je lootje. Schrijft er wat leuks in en stuurt dit op.

Ik kocht in Milaan een mooie kaart, maar wilde er toch ook wat creativiteit tegen gooien. Dus ik printte nog wat valentijn Project Life kaartjes en beplakte de achterkant met toepasselijke washitape. Deed er ook nog wat Flow-goodies bij. En schreef er nog een klein briefje bij.

2015-02-11 11.20.452015-02-11 11.21.33

14 februari = Valentijnsdag

En vandaag mocht ik dan eindelijk mijn envelop openen. Die lag al een paar dagen op mij te wachten op de tafel.2015-02-13 11.33.22

Voor mij was het nog steeds een verrassing van wie ik het kaartje had gekregen. 2015-02-14 11.51.23 2015-02-14 11.53.40 2015-02-14 11.55.20 2015-02-14 11.52.42

Zelfs na het lezen wist ik eigenlijk nog steeds niet wie mij die lieve kaart had geschreven.

Dus ik ging op Twitter en IG op zoek naar aanwijzingen.

En daar vond ik uiteindelijk van wie ik mijn kaartje kreeg en wie ik dus kon bedanken: Anita zelf. En het toeval wil dat ik Anita had getrokken 🙂

Morgen kunnen we op de blog van Anita lezen wie-wie had getrokken.

Ik heb in ieder geval er veel plezier aan gehad om een kaartje te zoeken en de envelop te vullen met leuke goodies. Volgens mij is dit project geslaagd. Want ik heb een hoop leuke kaarten voorbij zien komen.

Hopelijk volgend jaar weer!

Dank jullie wel voor de organisatie Anita en Nicole!!

PS. Anita heeft op haar blog haar verhaal gedaan over #SecretValentijn en ook de wie had wie lijst.

3 thoughts on “#SecretValentijn 2

    • Was nog niet makkelijk hoor in Milaan. Stad van de mode en niet van de kaarten of andere stationary 🙂
      Maar heb veel plezier gehad om de rest van de goodies bij elkaar te sprokkelen uit mijn verzameling.
      En met de kaart van Anita was ik ook erg blij. Mooie teksten erin.

      Like

Geef een reactie

