Mijn shoptips

Heb je voor Sint of kerst nog wat leuke shoptips nodig?
Of weet je nog niet wat er op je verlanglijstje moet.
Ik heb een aantal suggesties voor je.

#Twitkerst

In de loop van de week komen er blogs voorbij die zijn gemaakt door verschillende webshop. Die bieden hun waren speciaal aan voor #twitkerst met vaak een speciale aanbieding voor jullie.

Maar vandaag krijg je mijn favo winkeltjes te zien.

Wel houd ik rekening met het budget van 12.50€ zodat het ook echt voor #twitkerst haalbaar is.

(en diegene die mij heeft getrokken, heeft verder geen verlanglijstje nodig van mij. Die hoeft hier alleen maar tussen te neuzen. )

Photo by Oktoberdots-shop Photo by Oktoberdots-shop

View original post 642 woorden meer

Geef een reactie

