Een vraag voor webshops en bloggers!

Ik zit ergens mee en wil graag jullie mening hierover!

Wie weet kunnen jullie mij hepen en een drempel over stappen.

Wat wil ik weten?

Het gaat erom dat ik voor #Twitkerst graag wat bedrijven wil vragen om een kortingscode. Vorig jaar hadden een aantal webshops zichzelf aangeboden na een oproepje. Maar dit jaar wil ik eigenlijk dus zelf wat shops aanschrijven om daar om te vragen met eventueel een soort reclame uiting op het blog voor #Twitkerst. En eventueel ook wat extra reclame op dit blog. Niet dat ik hier veel lezers heb, maar mijn twittervolgers krijgen het wel te zien.

Hoe sta je als shop daar tegen over?

Vind je dat erg brutaal?

Nu ga ik er van uit dat de shops die vorig jaar hebben mee gewerkt daar vast anders tegen aankijken dan shops die heel #Twitkerst misschien niet kennen en dus ook niet weten wat de bedoeling is.

En als blogger heb jij al eens zoiets ondernomen?

Hoe werd daar dan op gereageerd? Waren de reacties positief? Of werd je genegeerd?

Ik vraag zeker niks voor mij zelf. Ik hoef er zelf verder niks voor te hebben. Ik wil graag bepaalde shops in het zonnetje zetten en dus reclame maken voor die shops. Het enige wat ik vraag is een kortingscode of bepaalde artikelen die speciaal voor twitkerst worden afgeprijsd of zo.

Als jullie mij daar wat advies over kunnen geven, dan hoor ik het graag van jullie.

