Wat vond ik gister bij de post?!

Brievenbus verrassing.

Laatst deed ik mee met een RT actie op twitter.

Ik kwam via @Studioblomm de actie tegen van @poppyredontwerp. Ik vond haar kaarten zo mooi, dat ik mee wilde doen aan haar RT-actie.

Ik heb pas de kaarten/fotorek van de Hema gekocht en had daar nog geen mooie kaarten voor gevonden om in te zetten. En mij leek het wel wat als ik zou winnen om de kaarten daar dus in te zetten.

Ik deed op het laatste moment nog mee. De volgende dag zou al de winnaars getrokken worden.

De volgende dag was ik druk met #Twitkerst2013. Mijn telefoon bleef plingen van alle berichtjes op Twitter en Facebook.

En toen zat daar in eens een berichtje bij van @poppyredontwerp!

twitteractie

Ik had gewonnen!!

Yes! Ik was helemaal happy.  En nu was het wachten tot de postbode de kaarten zou bezorgen.

En nu maar hopen dat het te lang gaat duren.

Maar gisteren was de postbode zo goed om de kaarten te bezorgen.

En nu staan er een paar mooie kaarten te pronken in mijn kaartenrek.

Kijk maar:

kaartenrek

Ze staan zo leuk vind ik!! Nu nog op zoek naar kaarten die er bij passen.

Maar dat komt wel goed denk ik.

Nemen jullie ook een kijkje bij poppy red ontwerp en Studioblomm? Beide dames zijn zo creatief.

En Birgit dank je wel voor de mooie kaarten. Ze hebben een mooie plekje gekregen.

Geef een reactie

